Klachtenregeling bij Modeltreinhuis: Uw tevredenheid is onze prioriteit
Bij Modeltreinhuis streven we ernaar om u de beste service te bieden. We begrijpen echter dat er momenten zijn waarop dingen niet helemaal volgens plan verlopen. Daarom hebben we een effectieve klachtenregeling opgesteld om ervoor te zorgen dat uw zorgen snel en efficiënt worden aangepakt.
Als u een klacht heeft, raden we u aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken. U kunt ons bereiken door te mailen naar info@modeltreinhuis.nl. We zullen ons uiterste best doen om een oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet.
WebwinkelKeur: Bemiddeling bij klachten
Wanneer de directe communicatie met ons niet tot een oplossing leidt, kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Deze onafhankelijke organisatie zal als bemiddelaar optreden om tot een eerlijke oplossing te komen.
ODR-platform: EU-brede klachtenprocedure
Als consument in de EU heeft u bovendien de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u uw klacht via dit platform deponeren. We nemen uw klachten zeer serieus en streven ernaar om uw ervaring met Modeltreinhuis zo positief mogelijk te maken. Uw tevredenheid is immers onze prioriteit. Mocht u nog verdere vragen hebben over onze klachtenregeling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.